נוני ניצח את הפרעוש, את הצפרדע ואת הסנאי.נוני ניצח את כולם בקפיצות.עד שיום אחד, מהקצה האחר של היער, הופיע נוני־יותר.אם מפסידים, זו לא סיבה לכעוס?אם טועים, האם אפשר לתקן?ואם רבים, האם אפשר להשלים?
התחברו כדי להמשיך לרכישה וליהנות מהספרים שאתם אוהבים
עוד לא רשום? לחץ להרשמה
הצטרפו אלינו וקבלו גישה למבצעים ולספרים הכי שווים
כבר רשום? לחץ להתחברות
הזינו את המייל שלכם ונשלח לכם קישור לאיפוס
נזכרתם? לחץ להתחברות אין לכם חשבון? לחץ להרשמה