היה היה פעם בג'ונגל טיגריס , שמו היה נסיך.נסיך היה עצוב, כי הוא אבד את החיוך שלו.אז נסיך מתח את גופו מתיחת טיגריס ענקית ויצא לחפש את החיוך שלו.
התחברו כדי להמשיך לרכישה וליהנות מהספרים שאתם אוהבים
עוד לא רשום? לחץ להרשמה
הצטרפו אלינו וקבלו גישה למבצעים ולספרים הכי שווים
כבר רשום? לחץ להתחברות
הזינו את המייל שלכם ונשלח לכם קישור לאיפוס
נזכרתם? לחץ להתחברות אין לכם חשבון? לחץ להרשמה