במה אני טוב, ובמה את? מה אנחנו אוהבים לעשות יחד, ומה נעים לעשות דווקא לבד?
ספר צבעוני ויפהפה על העושר והיופי שבַּמִגְוון, על הדמיון שלנו זה לזה ועל השוני בינינו.
התחברו כדי להמשיך לרכישה וליהנות מהספרים שאתם אוהבים
עוד לא רשום? לחץ להרשמה
הצטרפו אלינו וקבלו גישה למבצעים ולספרים הכי שווים
כבר רשום? לחץ להתחברות
הזינו את המייל שלכם ונשלח לכם קישור לאיפוס
נזכרתם? לחץ להתחברות אין לכם חשבון? לחץ להרשמה